نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌وگو با تابناک:

خون سید حسن نصرالله ریشه درخت مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد 

گروه استان‌ها-نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سید حسن نصرالله جبهه مقاومت را در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰ 29 September 2024

 

خون سید حسن نصرالله ریشه درخت مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد 
محمد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت شهادت سید اسطوره مقاومت، سید حسن نصرالله، اظهار کرد: اسرائیل تحت فشار شدید است، دست به انتحار می‌زند و با انجام کارهای خلاف عرف دیپلمات قصد دارد از این فشارها خارج شود.
 
وی افزود: این ترورها جبهه مقاومت را مصمم‌تر در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی و خون سید حسن نصرالله ریشه درخت مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطمئن باشید مجاهدان فلسطینی، لبنانی، یمنی، عراقی و جبهه مقاومت در تقابل با رژیم صهیونیستی غاصب قدرتمندتر از همیشه به مسیر خود ادامه می‌دهد.
 
وی در خصوص حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار جبهه مقاومت بوده، حمایت همه جانبه خواهیم کرد و از ملت‌های مسلمان و دولت‌های کشورهای اسلامی نیز درخواست می‌کنیم در تقابل با اسرائیل در کنار جبهه مقاومت قرار گیرند.
 
رشیدی تشریح کرد: امروز برای همه مشخص شد که رژیم غاصب صهیونیستی دشمن اول جهان اسلام و مسلمانان است. 
 
وی یادآور شد: مطمئن باشید ترورها بی پاسخ نخواهد ماند و این حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی به لبنان و فلسطین و غزه بی پاسخ نخواهد ماند و تاوان این خیانت‌ها را به زودی خواهد پرداخت.
 
رشیدی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بر هر مسلمانی واجب است که در کنار ملت مظلوم فلسطین و لبنان قرار گیرد و در حد توان خود از جبهه مقاومت دفاع کند که یکی از راه‌های دفاع از جبهه مقاومت حضور در تجمعات و تحت فشار قرار دادن مجامع بین‌المللی برای موضع گرفتن در مقابل خیانت‌های رژیم صهیونیستی است.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در خصوص دعوت مردم برای حضور در تجمع‌های محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم کرمانشاه از مردم ولایت‌مدار استان دعوت می‌کنم در تجمعاتی که در استان کرمانشاه برگزار می‌شود با حضور پررنگ خود حملات وحشیانه و ترورها را محکوم کرده تا موضع‌گیری صریح در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی گرفته شود.
 
انتهای پیام/ع
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار